جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

سمینار کیونپ سنندج شهریور 98

  آخرین سمینار کیونپ (QNAP) در تاریخ چهارم شهریورماه 98 در استان کردستان شهر سنندج در سالن همایش های هتل شادی و با حضور شرکت پیشتازان فناور پانا برگزار شد. این سمینار که با شرکت بیش از 120 نفر از دوایر دولتی، مدیران آی تی و فعالات حوزه ی آی تی همراه بود از ساعت 9 تا 12:30 ادامه داشت. در ابتدای برنامه آقای مهندس جهان بین مدیر منطقه ای کیونپ در خصوص پروفایل کمپانی و رده بندی محصولات صحبت کرد. سپس آقای قربانعلی مدیر فنی کیونپِ ایران به ارائه مطالب فنی در خصوص کیونپ پرداخت.

سمینار نَس های کیونپ (QNAP NAS)

عمده محتوای بخش اول بیشتر به تفاوت عملکرد میان ذخیره سازی بر اساس بلاک (block level) و بر اساس فایل (file level) و به طور کل تفاوت NAS و SAN اختصاص داشت. سپس در مورد هارد درایوهایی که باید برای شاسی های کیونپ استفاده شود توضیح داده شد.

سمینار ذخیره سازهای تحت شبکه با محوریت برند کیونپ

در ادامه به عملکرد Qtier و مقوله تیرینگ پرداخته شد. سپس به اهمیت مبحث پشتیبان گیری (بک آپ) پرداخته شد، موضوعی که در کشورمان کمتر به آن اهمیت داده می شود و این خود خسارات زیادی را به سازمان ها وارد کرده است. سپس به معرفی اپلیکیشن های کیونپ مانند Qsirch، Qfiling، مجازی سازی و Docker پرداخته شد. سمینار کیونپ سنندج در نهایت با پرسش و پاسخ به پایان رسید.