جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

لانچ ایونت کیونپ

تاریخ 9 بهمن ماه 96 روز برگزاری لانچ ایونت کیونپ برای سال میلادی جدید در ایران بود. برنامه صبح در هتل پارسیان آزادی و با حضور بیش از 150 نفر از افراد فعال در زمینه ذخیره سازهای تحت شبکه و با حضور شرکت پیشتازان فن آور پانا به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیونپ در ایران برگزار شد.

لانچ ایونت کیونپ

ابتدا آقای الوین مدیر فروش کیونپ به میهمانان خوشامد گفت. سپس آقای رضا جهان بین مدیر داخلی کیونپ در ایران پُشت تریبون حاضر شده و به سخنرانی خود را ایراد کرد. او ابتدا به اهمیت ذخیره سازها در بازار امروز پرداخت و همچنین اشاره داشت که کمپانی کیونپ طبق استانداردهای جهانی یک برند ممتاز و در سطح کلاس A+ محسوب می شود، چرا که تولید کننده تمام کالاهای مورد نیاز ذخیره سازی از سطح ادارات و منازل کوچک (SOHO) تا شرکت های میانی و متوسط (SMB) و کالاهای حرفه ای یا کلاس Enterprise بوده و از جدیدترین تکنولوژی های سخت افزاری و امکانات بیشمار نرم افزاری استفاده می کند. ایشان گفت که آمار خرابی کالاهای کیونپ بسیار پایین بوده و طی سالیان اخیر تنها کمتر از بیست عدد از این کالاها در کشور ایران دارای خرابی بوده اند! بیش از 170 مدل از کالاهای برند کیونپ در ایران توسط نمایندگان این کمپانی عرضه می شوند و در سراسر دنیا نیز کیونپ دارای 21 دفتر در 15 کشور مختلف و با بیش از 1000 نیروی مستقیم جهت تولید، عرضه و پشتیبانی ذخیره سازهای حرفه ای شبکه و تجهیزات آن است.

لانچ ایونت کیونپ

آقای جهان بین در ادامه اشاره داشت که در حال حاضر محصولات کیونپ دارای 5 مرکز گارانتی در استان های فارس، اصفهان، تبریز، تهران و نقاط دیگر است و یکی از اهداف اساسی دفتر کیونپ در ایران برای سال جدید، رساندن سرعت ارائه خدمات پس از فروش کیونپ به زیر 48 ساعت می باشد. همچنین دفتر کیونپ در ایران دارای تیم تخصصی قوی با بیش از 400 عضو برای ارائه برنامه های آموزشی و برگزاری ورک شاپ های تخصصی است. از دیگر برنامه های کیونپ در ایران می توان به حضور گسترده در نمایشگاه های معتبر، برگزاری سمینارهای بزرگ در تهران  و شهرستان ها، سرمایه گذاری در نقاط مختلف کشور و تبلیغات گسترده است. ایشان در ادامه به مرکز تحقیق و توسعه (R&D) در ایران اشاره داشت و اذعان کرد که این مرکز به مدت یک سال است که در ایران احداث شده و در حال پیشرفت و گسترش می باشد. ایشان همچنین وعده داد که کمپانی کیونپ علاوه بر کارخانه مرکزی در کشور تایوان، در حال احداث یک کارخانه جدید است.

لانچ ایونت کیونپ

ایشان اهداف کیونپ برای آینده را بسیار فراتر از تولید صِرف ذخیره سازها دانست و بر این نظر بود که تکنولوژی اینترنت اشیا (IOT) در آینده نزدیک اهمیت بالایی خواهد داشت. استفاده از پورت ده گیگابیت، تکنولوژی تاندربولت نسل سوم، جوایز فراوان کالاهای کیونپ در جشنواره های مختلف، امکانات متعدد برای مجازی سازی، استفاده از کارت M2 SSD، قابلیت استریم ویدئو با کیفیت 4K، امکان اتصال کارت وایرلس روی ذخیره سازهای کیونپ، پشتیبانی از IOT و استفاده از درایو بلوری از جمله مواردی بود که مورد اشاره و صحبت قرار گرفت. در پایان ایشان از همکاری کمپانی کیونپ با دیگر شرکت های بزرگ دنیا مانند پاناسونیک و IEI برای پوشش مالتی مدیا و ارائه دیگر خدمات مفید سخن گفت. در ادامه، بخش اصلی برنامه که ارائه محتوای آموزشی تخصصی و مفید در رابطه با ذخیره سازهای تحت شبکه و مفاهیم NAS و SAN بود توسط آقای قربانعلی به میهمانان ارائه گشت. این برنامه آموزشی مفصل طی دو بخش به سمع حضار رسید و در میان این دو بخش نیز میهمانان با میان وعده پذیرایی شدند.

لانچ ایونت کیونپ

این برنامه در نهایت با اهدای گواهی رسمی کیونپ و صرف وعده نهار به پایان رسید.   لینک های مرتبط: پاناکام