جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

ورک شاپ اهواز

ورک شاپ اهواز ورک شاپ تخصصی شرکت پانا با اهدا جایزه و ثبت نام برای اعطای گواهی رسمی از جانب کمپانی کیونپ، و در نهایت بدرقه میهمانان به پایان رسید. با توجه به اهمیت استان همدان و پتانسیل های موجود در این منطقه از کشور، امید است که با ارتقا سطح فنی بازار آی تی و آگاهی بیشتر مردم، نهادهای دولتی و خصوصی، فروشندگان و عموم مصرف کنندگان، استفاده از تکنولوژی های روز در زمینه ذخیره سازی تحت شبکه و وایرلس نهادینه شود. شرکت پیشتازان فن آور پانا در آخرین سفر خود طی سال 96 برای اشاعه دانش شبکه و معرفی تجهیزات وایرلس کمپانی انجنیوس، به شهر اهواز رفت. ورک شاپ این شرکت در تاریخ 15 بهمن ماه در هتل پنج ستاره پارس اهواز و با همکاری مجموعه جوان سیستم و با حضور بیش از 30 تَن از متخصصین شبکه و مدیران آی تی دوایر دولتی و میهمانان ویژه برگزار گردید(ورک شاپ اهواز). در آغاز برنامه و پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، آقای گلابیان مدیر عامل مجموعه جوان سیستم با خوشامد گویی از حُضار برنامه را آغاز نمود. ایشان پس از تقدیر از میهمانان برای حضور در ورک شاپ، به معرفی مجموعه جوان سیستم و سابقه آن در خوزستان پرداخت و برای آینده ای بهتر با پوشش و پشتیبانی قوی تر شبکه در این استان بزرگ ابراز امیدواری نمود. سپس با اشاره به همکاری با شرکت پیشتازان فناور پانا به عنوان نماینده رسمی کمپانی انجنیوس در ایران، این ورک شاپ تخصصی را سرآغازی جدید برای استفاده از کالاهای با کیفیت کمپانی انجنیوس و با گارانتی پانا در پروژه های استان خوزستان و سراسر ایران دانست.

ورک شاپ اهواز

سپس آقای علیزاده مدیر توسعه بازار برند انجنیوس در ایران برنامه آموزشی خود را آغاز نمود. در بخش اول از برنامه ایشان می توان به مباحث زیر اشاره کرد: معرفی شرکت انجنیوس و دوره های آموزشی معرفی تکنولوژی EnMesh معرفی تکنولوژی EnTurbo معرفی قابلیت های BandSteering و FastRoaming معرفی محصولات خانواده Electron و EnTubro معرفی پروژه های قابل اجرا با تجهیزات مذکور کارگاه معرفی قابلیت ها به صورت عملی   پس از استراحت میهمانان، صرف میان وعده و بازدید از کالاهای نمونه انجنیوس در سالن انتظار هتل پارس، آقای مهندس علیجانی رئیس هیئت مدیره شرکت پانا در پیش میهمانان حاضر شده و به معرفی این شرکت پرداخت. ایشان اشاره داشت که رمز موفقت این مجموعه طی دو دهه اخیر، داشتن تیم فنی مهندسی کارآمد، تسهیل دسترسی مصرف کنندگان به کالاهای روز دنیا و ارائه کالاهای با کیفیت بوده و در کنار عرضه بهترین کالاها از بهترین برندها، ارائه سرویس و خدمات پس از فروش، اعتماد متقابل و راستی و درستی در تجارت و عملکرد ارکان اصلی این مجموعه هستند. ایشان در ادامه به معرفی دو دپارتمان شرکت پانا یعنی دپارتمان لایف استایل یا کالاهای زندگی مُدرن روز، و کالاهای انترپرایز یا تجهیزات حرفه ای شبکه و ذخیره سازی پرداخت و برندهای این دو بخش را برشمرد که به شرح زیر هستند: برند Rapoo که یک برند کلاس A کشور چین، سردمدار تجهیزات جانبی وایرلس برای کامپیوترهای شخصی و دستگاه های همراه و یکی از با کیفیت ترین تولیدکنندگان موس، کیبورد، هدست و هدفون و اسپیکرهای بلوتوث است. برند Razer به عنوان یکی از برترین و شناخته شده ترین برندها در دنیای تجهیزات جانبی گیمینگ مانند موس و کیبوردهای حرفه ای، گیمپدها و دیگر امکانات تخصصی برای گیمرها که در سطح مسابقات حرفه ای گیم در سراسر دنیاست. برند Microsoft که علاوه بر آن که غول نرم افزاری دنیاست، یکی از با کیفیت ترین برندها در زمینه لوازم جانبی دسکتاپ بوده و از تکنولوژی های اختصاصی و فوق العاده ای مانند رمزنگاری پیشرفته اطلاعات و سنسورهای بلوترک استفاده می کند. همچنین کالاهای این برند از لحاظ ارگونومی فوق العاده هستند.

ورک شاپ اهواز

برند QNAP یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید ذخیره سازهای حرفه ای و تحت شبکه بوده و سهم قابل توجهی از گردش ذخیره سازها در دنیا را در اختیار دارد. توجه به امکانات بی شمار نرم افزاری و تلاش برای ارائه تکنولوژی های روز در زمینه ذخیره سازی، پشتیبان گیری، امنیت شبکه، قابلیت دسترسی و اینترنت اشیا (IOT) نیز از جمله ویژگی های این کمپانی محسوب می شود(ورک شاپ اهواز). برند WD که یکی از دو کمپانی بزرگ تمام دنیا در زمینه تولید هارد است. همچنین علاوه بر تولید هاردهای داخلی و عادی برای مصارف عمومی با کامپیوترهای شخصی، هاردهای مناسب برای ذخیره سازها مانند Red, Red Pro، هاردهای حرفه ای برای مصارف سنگین ذخیره سازی مانند Gold، هاردهای مناسب ذخیره تصاویر دوربین های مدار بسته مانند Purple NV و هاردهای پُرسرعت SSD، این کمپانی دارای شاسی های NAS برای ذخیره سازی تحت شبکه نیز هست. برند EnGenius که موضوع اصلی این ورک شاپ بوده و به تنهایی در سال 2015 بیش از 17 درصد فروش اکسس پوینت های دنیا را به خود اختصاص داده است. این کمپانی دارای 5 دفتر در نقاط مختلف دنیا بوده و کارخانه مرکزی آن در کشور تایوان قرار دارد. او در ادامه مجوزها و گواهی های معتبر شرکت پانا را برشمرد که سازمان حمایت از مصرف کنندگان، سازمان تنظیم مقررات رادیویی، عضویت اتحادیه فن آوران رایانه، نظام صنفی رایانه و شورای عالی انفورماتیک از آن جمله اند. اهمیت به امر آموزش و برگزاری مرتب کلاس ها و برنامه های آموزشی، سمینارها و ورک شاپ ها، حضور در نمایشگاه ها و ایونت های گوناگون، تقویت بخش پروژه و در اختیار داشتن تیم متخصص برای ارائه راهکار به اقتضای هر سناریو از دیگر امتیازات شرکت پاناست که مورد اشاره قرار گرفت. ایشان با تاکید بر اهمیت خدمات پس از فروش به برشمردن مراکز گارانتی شرکت پانا در سراسر کشور پرداخت که مراکز استان های تهران، آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی، مازندران و اصفهان از آن جمله اند در آینده نیز مراکزی دیگری به این لیست اضافه خواهد شد.

ورک شاپ اهواز

پس از سخنرانی ایشان، آقای علیزاده بار دیگر پُشت تریبون قرار گرفته و بخش دوم برنامه آموزشی را به سمع میهمانان رساند. سرفصل های بخش دوم برنامه آموزشی ایشان از این قرارند: معرفی شرکت پیشتازان فن آور پانا معرفی محصولات خانواده Neutron پروژه های قابل اجرا با تجهیزات مذکور معرفی سوئیچ کنترلرهای انجنیوس معرفی انواع تجهیزات برق رسانی معرفی نرم افزار کنترلر ezMaster معرفی برخی پروژه های اجرا شده با محصولات انجنیوس کارگاه معرفی قابلیت ها به صورت عملی در ادامه به تمامی میهمانان، گواهی رسمی از طرف شرکت انجنیوس تقدیم گردید و ورک شاپ با صرف نهار در رستوران هتل پارس به پایان رسید.   لینک های مرتبط: پاناکام