جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

ورک شاپ تبریز

شرکت پیشتازان فن آور پانا در راستای برنامه خود برای برگزاری ورک شاپ های تخصصی شبکه، این بار به شهر تبریز رفت. برنامه در تاریخ بیستم دی ماه در هتل بین المللی تبریز و با حضور سی تَن از متخصصین شبکه و افراد علاقه مند به تجهیزات وایرلس برگزار گردید. آقای علیزاده مدیر توسعه بازار انجنیوس (EnGenius) در ایران، برنامه را با معرفی و شرح تاریخچه این کمپانی آغاز کرد. سپس به معرفی دوره های آموزشی این کمپانی یعنی ENA و ESS پرداخت. معرفی تکنولوژی EnMesh، تکنولوژی EnTurbo، قابلیت هایی چون FastRoaming و BandSteering، از مباحث مطرح شده در این بخش از سمینار بود.

ورک شاپ تبریز

در ادامه بخش اول برنامه، آقای سعیدی مدیر کالای انجنیوس در شرکت پانا پُشت تریبون قرار گرفت و به معرفی محصولات خانواده Electron، EnTurbo، و برشمردن مثال هایی از پروژه های قابل اجرا با تجهیزات مذکور پرداخت. پس از استراحتِ میهمانان و صرف میان وعده، آقای علیجانی رئیس هیئت مدیره شرکت پیشتازان فن آور پانا ادامه برنامه را با معرفی این شرکت آغاز کرد. ایشان پس از مقدمه ای کوتاه از تاریخچه این شرکت و برشمردن اهداف، برنامه ها، برندها و خدمات پانا و همچنین معرفی بخش پروژه و ارائه راهکار پرداخت و توجه به امر آموزش، برگزاری کلاس ها و کارگاه های عملی و تخصصی، امکان ارائه راهکارهای متناسب با هر سناریو و پیاده سازی تجهیزات وایرلس و ذخیره سازهای تحت شبکه و همچنین بخش خدمات پس از فروش را از مهمترین ارکان شرکت پانا دانست.

ورک شاپ تبریز

پس از آشنایی بیشتر میهمانان با شرکت پانا، آقای علیزاده مجددا پُشت تریبون حاضر شده و بخش دوم برنامه این کارگاه تخصصی را آغاز نمود. او در ابتدا کالاهای سری نوترون را معرفی کرده و به شرح ویژگی ها و خصوصیات فنی آن ها پرداخت و برخی سناریوهای قابل اجرا با این کالاها را برشمُرد. در ادامه به معرفی سوئیچ کنترلرهای انجنیوس پرداخت. مبحث بعدی در این بخش، معرفی تجهیزات برق رسانی، آداپترهای پی او ای و دستگاه های خنثی کننده تاثیرات رعد و برق و نوسانات جریان برق در مدار شبکه بود.

ورک شاپ تبریز

مبحث بعدی در این بخش، معرفی تجهیزات برق رسانی، آداپترهای پی او ای و دستگاه های خنثی کننده تاثیرات رعد و برق و نوسانات جریان برق در مدار شبکه بود. بخش پایانی برنامه نیز به معرفی نرم افزار ezMaster و نمایش عملی رابط کاربری آن اختصاص داشت. در پایان برنامه، میهمانان از کمپانی انجنیوس برای شرکت در کارگاه تخصصی شرکت پانا گواهی رسمی دریافت کردند. این برنامه با صرف نهار و پذیرایی میهمانان به پایان رسید.

ورک شاپ تبریز

  لینک های مرتبط: پاناکام