جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

چرا شما به کیوبوت (KoiBot) احتیاج دارید؟

روبات هوشمند تجاری کیوبوت، یک دستگاه طراحی ساخت انسان است که قابلیت‌های فراوانی شامل کنترل صدا، تشخیص چهره، ترجمه‌ی ریل تایم و بومی سازی صدا را برای راه حل‌های هوشمند کسب و کار شما فراهم می‌کند. این راه حل‌ها شامل پذیرش هوشمند یا ویدئو کنفرانس‌های هوشمند می‌باشد. شرکت‌ها می‌توانند خدمات کیوبوت را شخصی سازی و سفارشی کنند. عمل شخصی سازی آن با ادغام داده‌ها با API یا  SDK به کیوبوت انجام می‌شود. کیوبوت نه تنها می‌تواند به عنوان یک همکار برای روش‌های سنتی پذیرش برای بالابردن کیفیت خدمات همکاری کند،  بلکه همچنین قادر است هزینه‌ی کارکنان را کاهش داده و استواری بیشتری در خدمات ارائه دهد. ارائه دهنده‌ی یک راهکار ایده‌آل برای شرکت‌های بزرگ، آژانس‌های دولتی، فروشگاه‌های بزرگ و مؤسسات پزشکی می‌باشد و می‌تواند به انتقال داده‌های دیجیتال این شرکت‌ها و موسسات شتاب بخشد. جزئیات سخت افزاری آن در جدول زیر شرح داده شده است: کیوبوت ویژگی های متنوع خدمات هوشمند AI را فعال می کند
  • بومی سازی صدا: منبع صدا را به طور دقیق تشخیص می‌دهد و به طور خودکار زاویه صفحه را تنظیم می کند تا بلافاصله از بازدید کنندگان استقبال کند.
  • دستیار کنترل صدا: شما می‌توانید KoiBot را به راحتی از طریق کنترل صوتی روشن کنید تا کارهای مختلفی مانند پرسش و پاسخ یا تماس ویدیویی با نماینده خدمات از راه دور مشتری را انجام دهد.
  • تماص تصویری: برای برقراری یک تماس تصویری می‌توانید از اَپ KoiTalk، نسخه‌ی وب کیوتاک یا ربات هوشمند کیوبوت استفاده کنید. همچنین می‌توانید از راه دور یک تماس ویدئویی چهار طرفه مشاهده یا برقرار کنید. این یک راه حل عالی برای ارائه خدمات به موقع مشتری در پیشخوان های پذیرش یا مراکز مراقبت از سالمندان است.
  • تشخیص چهره: دوربین کیوبوت قادر است عکس‌هایی با کیفیت بالا ثبت کند. این قابلیت با امکان تشخیص چهره‌ی کیوبوت ترکیب می‌شود و می‌تواند جنسیت و سن کاربر را تشخیص داده و خدمات شخصی و یا تبلیغات بر اساس این تشخیص، ارائه دهد.
  • ترجمه‌ی ریل تایم: شما می‌توانید از خدمات ترجمه‌ی گوگل برای تبدیل صدا به متن و ترجمه‌ی در لحظه‌ی آن استفاده کنید تا کارایی خود را در ارتباطات پیشخوان‌های پذیرش بالا ببرید.
  • اطلاعات: کیوبوت دارای برنامه‌های خاص مانند سرگرمی چندرسانه‌ای، پیش بینی آب و هوا و… می‌باشد.
به سادگی نرم افزارهای KoiBot را با API یا SDK ادغام کنید ارائه دهندگان خدمات می‌توانند به سرعت از طریق API یا SDK توابع مختلف ساخته شده در KoiBot را با داده های برند مشتریان خود ادغام کنند و یک ربات تجاری AI سفارشی ایجاد کنند و خدمات هوشمندانه‌ای برای تحول دیجیتال برای خدمات پذیرش شرکت ها، برنامه های تجاری و آموزش هوشمند ارائه دهند.
  • دستیار صوتی: دستیار کنترل صدای قابل شخصی سازی، فرمان‌های صوتی، پایگاه داده‌ی پرسش و پاسخ به وسیله‌ی SDK برای ارائه خدمات اولیه به مشتری می‌باشد.
  • تماس تصویری P2P: لیست مخاطبین قابل شخصی سازی به وسیله‌ی SDK، تماس‌های تصویری را برای خدمات از راه دور به مشتری فعال می‌کند. QNAP همچنین برای ساده سازی تماس های ویدیویی، Relay Server را فراهم می کند.
  • تشخیص چهره: تشخیص چهره‌ی هوشمند برای شناسایی سن و جنسیت فرد. شما می‌توانید از نتایج به دست آمده از تشخیص چهره، تبلیغات مخصوص فرد را در نظر بگیرید. این امکان بدون اتصال به اینترنت هم قابل استفاده است.
  • ترجمه‌ی در لحظه: ترجه‌ی در لحظه‌ی بیشتر زبان‌های رایج دنیا شامل 23 زبان.
در صورت تقاضا، کیوبوت طیف گسترده‌ای از نرم افزارها را ارائه می‌دهد شرکت کیونپ از مکانیزم هوش مصنوعی برای فراهم کردن نرم افزارهای هوشمند مانند تماس‌های تصویری، تشخیص چهره و ترجمه استفاده می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد که از طریق یکپارچه سازی SDK یا API، ربات شخصی سازی شده‌ی خود را بسازید. شما همچنین می‌توانید از طیف گسترده‌ای از نرم افزارهای موجود در Qmarket شامل اطلاعات، تقویم و مالتی مدیا استفاده کنید. پذیرش هوشمند برای افزایش رضایت بازدید کننده ربات تجاری KoiBot AI می تواند به عنوان دستیار پذیرش سنتی در ارائه خدمات هوشمند به بازدیدکنندگان کمک کند تا سریعاً از آنها کمک بگیرند و پاسخ دهد و ثبات خدمات مشتری و رضایت بازدید کنندگان را بسیار بهبود ببخشند.