جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

کلاس آموزشی کیونپ بندرعباس

کلاس آموزشی کیونپ تابستان 97، شرکت پانا در راستای برنامه های آموزشی خو د و با هدف افزایش آگاهی بازار آی تی در زمینه ذخیره سازی و شبکه، به بندرعباس سفر کرد.   کلاس آموزشی کیونپ با تیم متخصص پانا در سالن دانشگاه آزاد بندرعباس و با همکاری خاتم رایانه به مدیریت جناب آقای مجاهدی برگزار شد.

کلاس آموزشی کیونپ

در این کلاس آموزشی مطالب مربوط به بحث ذخیره اطلاعات، پشتیبان گیری (بَک آپ)، پشتیبانی از ماشین های مجازی (Virtualization) و همچنین دسترسی سریع به اطلاعات توسط اعضای زیر مجموعه سازمان با سطوح دسترسی متفاوت توسط آقای علیجانی رئیس هیئت مدیره پانا ارائه شد. همچنین نکات فنی دستگاه ذخیره ساز کیونپ، امکانات سخت افزاری و همچنین قابلیت ها و امکانات سیستم عامل نیز مورد بررسی قرار گرفت.   در ادامه برنامه، آقای متوسل مدیر فنی شرکت پانا نیز مباحث مربوط به همبندی (Raid)، معرفی انواع آن و روش های استفاده از همبندی ها را به مخاطبین ارائه کرد.   اعضای حاضر در کلاس آموزشی شامل مدیران و مسئولان IT استان هرمزگان بودند. در این میان برای رفع هر گونه ابهام در مورد بحث فنی از میهمانان حاضر پرسش و پاسخ به عمل آمد.

کلاس آموزشی کیونپ

در انتهای کلاس نیز بعد از دقایقی استراحت، برای آشنایی بیشتر با محصولات کیونپ به صورت عملی، یک دستگاه راه اندازی، و تمامی مراحل از نصب تا استفاده قدم به قدم پیش برده شد. همچنین اکثر قابلیتهایی که پیش تر آموزش داده شده بود به حضار معرفی و نمایش داده شد.   مجموعه پیشتازان فن آور پانا در تلاش است تا با تدوام این گونه برنامه ها و دسترسی آزاد و آسان علاقه مندان به مباحث ذخیره سازی و شبکه، قدمی در راه ارتقا سطح دانش روز در این زمینه و استفاده هرچه بیشتر و بهتر از ذخیره سازهای کیونپ بردارد.   لینک های مرتبط: پاناکام